همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

نفت تهران با 2 گل از سد شاخدار گذشت/ شاگردان منصوریان امشب به استانبول می‌روند

بازیکنان نفت تهران

تیم فوتبال نفت تهران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه موفق شد از سد حریف قزاقستانی خود بگذرد.

پیش از این قرار بود نفتی‌ها با الاتحاد عربستان بازی کنند اما به دلیل فراهم نشدن شرایط شاگردان علیرضا منصوریان امروز به مصاف تیم شاخدار قزاقستان رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود تیم نفت تهران به پایان رسید.

گل‌های نفت را در این بازی پادوانی و دفاع تیم شاخدار با یک گل بخودی به ثمر رساندند. گفتنی است این دیدار از سوی دو تیم فیزیکی دنبال می‌شد.

همچنین طبق برنامه قرار است کاروان نفت تهران امشب و در ساعت 20 به وقت محلی با پرواز آنتالیا به سمت استانبول بروند تا دو روز در این شهر اقامت داشته باشند و سپس عازم تهران شوند.

خوشحالی هواداران ایرانی تمامی ندارد/ اظهار نظر جالب یک مراکشی

هواداران تیم ملی ایران

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برابر امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین گرئه خود راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

* خوشحالی هواداران ایرانی حاضر در استرالیا از پایان بازی بخاطر نتیجه خوب ملی‌پوشان در مرحله مقدماتی آغاز شد و تا کنون که چند ساعت از بازی گذشته است همچنان ادامه داد. کارناوال شادی ایرانی‌ها حاضر در استرالیا در خیابان‌های بریزبن به راه افتاده است و همه صعود قاطع شاگردان کی‌روش را به هم تبریک می‌گویند.

* در بین شادی‌های ایرانی‌ها یک مراکشی هم حضور داشت که در گفت‌و‌گو با ایرانی‌ها گفت: برای تیم ملی ایران در ادامه مسابقات و مخصوصاً مقابل کشورهای عربی از جمله عراق آرزوی موفقیت می‌کنم. من چند بار به ایران آمده‌ام و باید بگویم که کشور زیبایی دارید. آرزو می کنم تیم ملی ایران قهرمان مسابقات جام ملت‌های آسیا شود.

باخت تیم ملی نوجوانان در مقابل چشمان پلاتینی

بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم ملی نوجوانان ایران که برای حضور در تورنمنت بین المللی زیر 17 سال به بلاروس رفته بود. اولین دیدار خود را راس ساعت 17 به وقت تهران برابر گرجستان انجام داد و در نهایت این مسابقه با نتیحه یک بر صفر به سود تیم زیر 17 سال گرجستان به پایان رسید.
میرزاده در دقیقه 42 از داور این دیدار کارت قرمز دریافت کرد و تیم ایران ده نفره به کار خود ادامه داد.
تیم ملی نوجوانان با ترکیب غلامزاده، شریعتی، علیپور، نجفی، اسماعیل زاده، شریفی، میرزاده، سواری (51 عباسی)، حسین پور(46زارعی)، کوهکن (50 غبیشاوی) و گودرزی به میدان رفت.
بازی بعدی تیم ملی نوجوانان کشورمان فردا (سه شنبه 30  دی ماه ) برابر تیم لتونی خواهد بود.
گفتنی است میشل پلاتینی نیز دقایقی در ورزشگاه حاضر بود و از نزدیک این بازی را تماشا کرد.

دیدار دوستانه تیم ملی امید در مقابل آلبانی

محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید

تیم ملی امید ایران که اردوی آمادسازی خود را در ترکیه پشت سر می گذارد چند دیدار دوستانه در این کشور برگزار خواهد کرد.


بر همین اساس قرار بود شاگردان محمد خاکپور روز پنجشنبه مقابل تیم ملی آلبانی صف آرایی کند که به دلیل درخواست کادرفنی تیم ملی آلبانی و در نهایت موافقت کادرفنی تیم ملی امید کشورمان این دیدار عصر فردا ساعت 16 (سه شنبه) برگزار می شود.


تیم ملی ایران در این دیدار با لباس های قرمز و تیم ملی آلبانی با لباس های سفید در زمین مسابقه حاضر خواهند شد.
همچنین قضاوت این دیدار بر عهده داورانی از ترکیه است.

گسترش فولاد مقابل روبین کازان به تساوی دست یافت

تیم گسترش فولاد تبریز

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در دیداری تدارکاتی مقابل روبین‌کازان روسیه به تساوی رسید.

در این دیدار که در کمپ ورزشی آدورا در منطقه بیلک آنتالیا برگزار شد دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند.

این بازی از سوی دو تیم فیزیکی دنبال شد و در پایان بازی سرمربی روبین کازان به فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز به دلیل بازی تیمش تبریک گفت.

گفتنی است سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم روبین کازان به دلیل همراهی تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا در این بازی غایب بود.