همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

یشب از بابام پرسیدم چرا با شوهر خاله هام ( باجناقاش ) اینقد مشکل داری؟
گفت ببین پسرم باجناق مثل درخته کنار توالت میمونه
نه میشه از میوه اش استفاده کرد ونه از سایه اش!




خدا وکیلی تا به حال اینطوری قانع نشده بودم


( اگه کسی سوالی داره که قانع نمیشه..بگه به بابام بگم روشنش کنه)

 

 

 

ﺩﯾـﺸـﺐ ﻧـﺬﺭﯼ ﺑـﺮﺩﻡ ﺩﺭ ﺧـﻮﻧـﻪ ﻫـﻤـﺴـﺎﯾـﻪ ﻣـﻮﻥ، ﺩﺧـﺘـﺮ ﻫـﻤـﺴـﺎﯾـﻪ ﺩﺭﻭ ﺑـﺎﺯﮐـﺮﺩ،ﮐـﺎﺳـﻪ ﻧـﺬﺭﯼ ﺭﻭ ﮐـﻪ ﺑـﺮﺩﺍﺷـﺖ ، ﺑـﺎ ﻏـﻤـﺰﻩ ﮔـﻔـﺖ ،ﺧـﺪﺍﻫـﺮ ﺣـﺎﺟـﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﺩﺍ ﮐـﻨـﻪ ﺑـﺎ ﮐـﻤـﯽ ﻣﮑـﺚ ﺗـﻮ ﭼـﺸـﺎﺵ ﻧـﮕﺎﻩ ﮐـﺮﺩﻡ ،ﮔـﻔـتــم ﻋـﺰﯾـﺰﻡ ﻣـﻦ ﻓـﻘـﻂ ﯾـﻪ ﺣـﺎﺟـﺖ ﺩﺍﺭﻡ ، ﯾـﻬـﻮﭼـﺸـﺎﺵ ﮔـﺮﺩ ﺷـﺪ,ﺁﺏ ﺩﻫـﻨـﺶ ﺭﻭ ﻗـﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩ ، ﺑـﺎ ﺻـﺪﺍﯼ ﻟـﺮﺯﻭﻥ
ﮔـﻔـﺖ ﭼـﻪ ﺣـﺎﺟـﺘـﯽ؟؟؟
ﮔـﻔـﺘـﻢ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﻣـﺮﺩﻡ ﻣـﻈﻠـﻮﻡ ﻏـﺰﻩ...

ﺑﯿـﺸـﻌـﻮﺭ دﺭ ﺭﻭ ﻣـﺤﮑـﻢ ﮐـﻮﺑﯿـﺪ ﺑـﻪ ﻫـﻢ ، ﻓـﮑـﺮ ﮐـﻨـﻢ ﺍﺳـﺮﺍﺋﯿـﻠﯽ بـود !!! ^_^

 

 

 

 

میگما شاید من تو نگاه اول جذاب نباشم :|
.
.
.
.
.
.
ولی یه جاهایی بین نگاه چهلو سوم تا شصتو هشتم ، جذاب به نظر میرسم
ولی متاسفانه کسی اینقدر نگام نمیکنه :|
واقعا مردم،خیلی سطحی نگر شدن

 

 

 

 

آهای کسانی که موقع تخته نرد بازی کردن چای میخورید
.
.
.
.
نکنید این کارو
دیشب یکی از دوستان تاس رو جای قند خورد
تا صبح جفت شیش می گوزید!!

 

 

 

 

اقا پسری تعریف میکردن:دختره12 شب اومدpvخیلی باکلاس وشیک تا4 صبح رویایی رویایی گپ زدیم بعد بهش گفتم خوب من الان باید برم سرکار خیلی با ناز گفت:دکتلی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!گفتم نه شاطرم!!!!!!!!!!!نمیدونم چرا بلاکم کرد!

همیشه چوب صداقتمو خوردم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.