همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

رمان عشق به سبک من ادامه فصل 2

http://up.vbiran.ir/uploads/39739140885324432506_secret_book.png

رمان:عشق به سبک من

نوشته:رها

فصل : 2

........................................................................................

بعد از اون بینمون سکوت برقرار شد و شروع به قدم زدن در پارک کردیم. هردو غرق در افکار خودمون .نمیدونم چقدر گذشت که با عبور دوچرخه سواری از کنارم به خودم اومدم. خدای من! هوا تاریک شده بود و معلوم بود کم کم 2 ساعتی گذشته! نگاهی به امیر ارسلان کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.