همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

روزی که دست نیازم را به سوی عشق آتشینم نسبت به تو دراز کردم، آمدم تا برای همیشه بمانم، بمانم در کنارت... اکنون که روزگار گذشت و من وفادار به قولی که دادم، سر قولم مانده ام، تا همیشه ی... همیشه ناز قهر کردنت را میخرم به قیمت جانم.. شاید از عشقم معجزه ای بسازم و تا ابد تو را اسیر عشقم کنم، همه میگن دیوانه ای، آخه دیوانه ای که دل سپردی به او... ولی من میگم رفیق دمت گرم، مرام من مرام همه کس نیست... درسته جنسم از جنس آدمای روزگار امروزیه ولی باز میگم دمتون گرم رفقا از من واسه بی وفا شدن، حرفی نزنید. شایدآخر عشقم روز شیرینی باشه که از دور پیداست... میخوام یکبار سر قولم بمونم فقط به حرمت یکباری که گفت دوست دارم سایه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.