همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

http://s5.picofile.com/file/8143551476/sms_dokhtarane_princessarnika_blogfa_com_.jpg

شرایط خوشگل شدن دخترا :

به نام خدا هیچ شرایطی لازم نیست

هَمشون خوشگلن ^.^

و من الله توفیق

.

.

.
بهشت زیر پای مادران است

و لایک هم که زیر پست دختران است

به سلامتی همه پسرها

که کلا نقش هویج رو دارن!

.

.

.
مورد داشتیم دختره تو پروفایلش تو

قسمت وضعیت تاهل نوشته :

“متاهل”

بعد تو یه قسمت دیگه نوشته :

زندگی با حیوان خانگی !

.

.

.
به بعضی از پسرها هم باید گفت:

شما شلوارتو بکش بالا

پرچم ایشالا بمونه واسه مرحله بعد!

.

.

.
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻪ ﺩﻭست پسرش ﮔﻔﺘﻪ:

ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﯾﺦ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﻋﺸﻘﻢ!

پسره ﮔﻔﺘﻪ: ﻋﺸﻘﻢ ﯾﻪ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﯾﮕﻪ

ﺻﺐ ﮐﻦ ﺍﻻﻥ ﮐﺎﭘﺸﻨﺘﻮ ﺑﺖ ﭘﺲ ﻣﯿﺪﻡ!

.

.

.
پسر:

من از مرگ نمی ترسم

من از چیز هایی می ترسم

که پس از مرگ در کامپیوترم پیدا خواهند کرد !

.

.

.
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻝ ﻣﻬﺮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ

ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺵ ﭘﺮ ﺷﻪ ﻧﺎﻇﻢ بهش ﮔﯿﺮ ﻧﺪﻩ !

.

.

.
هروقت پسرها تفاوت رنگهای زرشکی و جگری

و دونه اناری و لاکی رو با هم یاد گرفتن

و به همشون نگفتن قرمز !

دخترها هم پارک دوبلو بهتر انجام میدن !

.

.

.
پسره میره دکتر ! به دکتر میگه :

آقای دکتر من هرچی پول دستم میاد

واسه دوست دخترهام شارژ میخرم !

چی کار کنم !؟

دکتر میگه : ﺳﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﺧﺎک ﺑﺮات ﻧﻮﺷﺘﻢ

ﻫﺮ 8 ﺳﺎﻋﺖ یه مشت ﻣﯿﺮﯾﺰی رو ﺳﺮت !

.

.

.
دختره نوشته : sghl fi ili

کامنت پسرا:

1- عزیزم گل گفتی

2- منم با شما موافقم

3- چه حرف فیلسوفانه ای منم مث شما فکر

میکنم اگه میشه بیشتر باهم آشنا شیم

4- کتیبتون هم مث اسمتون با معنیه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.