همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

آزمون:روبین مرا ممنوع المصحابه کرده است

پیشنهاد زینت کازان به سعید معروف در شرایطی پیش آمده که این پیشنهاد بهانه‌ای شد تا با سردار آزمون تماس بگیریم و از او درباره انتقال کاپیتان والیبال ایران به روسیه سوال کنیم. سردار که خودش در تیم فوتبال روبین کازان توپ می زند و به تازگی از اردوی آفریقای جنوبی برگشته البته می گوید ممنوع المصاحبه است و مسئولان باشگاه روبین کازان به او گفته اند که درباره فوتبال حرفی نزد. همین اتفاق باعث شد تا با سردار کوتاه و البته والیبالی حرف بزنیم.

آزمون می گوید: «من در باشگاه و تیم روبین کازان بازی می‌کنم و باشگاه زنیت کازان به سعید پیشنهاد داده، باشگاه‌هایمان با یکدیگر فرق می‌کند ولی در یک شهر است.»
او این را گفت و ادامه داد: «دادن پیشنهاد همکاری به سعید معروف از طرف باشگاه زنیت ‌‌با مبلغ یک میلیون یورو بسیار خوب است. خیلی خوشحالم که از یک ایرانی چنین تقاضایی شده. معروف‌ بهترین پاسور جهان است و می‌تواند نماینده خوبی برای والیبال کشورمان در این تیم روسی باشد و راه را برای دیگر بازیکنان ایرانی که هم اکنون در لیگ داخلی گل کرده اند باز کند.»

فوتبالیست 19 ساله تیم ملی کشورمان تیم والیبال زنیت‌ کازان را یکی از تیم‌‌های مطرح، شناخته شده و قدرتمند در روسیه و قاره اروپا و حضور معروف در این تیم را عاملی برای بالا رفتن سطح فنی و تجربه معروف عنوان کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما هم در تصمیم مسئولان باشگاه کازان در خصوص دادن پیشنهاد به معروف دخیل بودید؟ این واکنش را نشان داد:«من هیچ گونه وساطتی در این خصوص انجام ندادم. چون برای روس ها مسائل اخلاقی یک ورزشکار اهمیت دارد.چند نفر از مسئولان این باشگاه چون می دانستند من هم ایرانی هستم در خصوص موارد اخلاقی معروف از من سوال کردند.من هم از سعید دفاع کردم.به نظرم او شخصیت بزرگی دارد.امیدوارم هر چه سریعتر در مورد حضورش در تیم کازان بهترین تصمیم را بگیرد.اگر من در روسیه بمانم و سعید بیاید دیگر تنها نیستم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.