همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

کاردستی های جدید من

سلام بچه ها. چند روز پیش توی مهد کودک، با کمک "محبوبه جون" یه کارت پستال خوشگل واسه مامان و بابام درست کردم و اونا کلی خوشحال شدن. وسط کارت پستال هم محبوبه جون از طرف من نوشت: "مامان و بابای خوبم ماه ربیع الاول رو به شما تبریک می گم. برای شما سلامتی و شادی آرزو دارم". مامان و بابا هم خیلی خوشحال شدن و همش از من تعریف کردن.

 

جدا از این کاردستی، من خیلی قشنگ می تونم مهرهای نماز رو روی هم بچینم.

این کاردستی هم که دارید می بینید یکی از آخرین کارامه. اول به کمک بابایی، چند تا مستطیل و مربع بریدیم. بعدش اونا رو رنگ کردم و در آخر هم با چسب ماتیکی اونارو چسبوندم. بابایی هم به من یه برچسب هزار آفرین داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.