همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

پیامک های جالب و جدید خنده دار 93

اس ام اس های خنده دار جالب سری اول دی ماه 93

یه بار ما یه دونه هندونه خوردیم

در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه !

فرداش رفتگر محلمون در زد و گفت:

اگه دیگه با این پوست هندونه کاری ندارین من ببرمش

 

من بزرگترین مشکل کودکیم این بود که نکنه یه وقت یادم بره نفس بکشم خفه شم بمیرم !!!

 

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻃﺮﻑ ۲ﺭﻭﺯ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻦ ﺻﺒﻮﻧﻪ ﭼﯽ ﻣﯿﻞ ﺩﺍﺭﯼ؟ ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﮔﻔﺘﻪ :ﮐﻐﻪ ﻣﻐﺒﺎ ﺑﺎ ﻧﻮﻥ ﺑﻐﺒﻐﯽ

اینجوری که داریم پیش میریم باید به دخترا بگیم مگه پسری که ابروهاتو برداشتی

به لقمان گفتند با چی میای اینترنت ؟

گفت : با بی ادبان !

 

همیشه گوشه ای از یخچال یه بطری کوچیک آب هست

که هرکسی فک میکنه فقط خودش از اون آب میخوره 

جوک های خنده دار جدید دی ماه 1393

کافئین برای شما بد است ، چربی برای شما بد است

شکر برای شما بد است ، نمک برای شما بد است

اما نگران نباشید ، نگرانی هم برای شما بد است !

اس ام اس های جالب جدید سری اول دی 93

از یه آهنگ خوشم میاد

دانلودش میکنم

یک میلیون دفعه گوش میکنم

ازش متنفر میشم

شما هم همینطورین !؟

جوک و اس ام اس های زمستان 93

رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟

گفت کتابشو میخوای ؟

گفتم نه انگشتری ، لباسی ، کلاهی اگر مونده لطف کنید .

اس ام اس های مخصوص زمستان 1393

بعضی وقتا یه چیزایی تو یخچال پیدا میکنم که 2-3 سال از خودم کوچیکترن

لطیفه های دی ماه 93

دقت کردین ؟

شیرینی فروشا عمداً یجوری گره میزنن که نشه تو راه باز کرد

 

اگه مردم تا 5 ثانیه بعد از زدن دکمه ی پایان تماس

صدای طرف مقابل رو میشنیدن ، الان هیچکدوم از ما ، هیچ دوستی نداشتیم !

پیامک برای شب یلدا 1393

رتبه اول سوانح رانندگی دنیا رو داریم

ولی تا سپر دو تا ماشین میخوره به هم 2000 نفر جمع میشن و با تعجب نگاه میکنن…!!!

 

منبع : سی آرسی دات آی آر

 


منبع : http://30r30.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.