همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

شامپــوهای ضد شوره و ضد ریزش ســریتــا (Cerita)

دوست خوبم درخواست داده بودن که برای مراقبت از مو مخصوصا ریزش و شوره پست بذارم و راهنمایی کنم.

من 2 پست برای این موضوع در نظر گرفتم که یکی برای درمان ریزش و شوره و دیگری برای جلوگیری از ریزش و شوره هست که میخوام در خدمتتون بذارم.

این پست رو برای درمان شوره و ریزش آماده کردم تا استفاده ببرین و انشالله پست بعدی رو بعدا میذارم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://www.cerita.ir/en/images/sampledata/13.jpg

این شامپوی ضد شوره ی سِـریـتا هستش که من خودم دارم ازش استفاده میکنم و کاملا هم راضی ام.

این شامپو حاوی عصاره فلفل قرمز هستش برای همین وقتی رو سرتون میزنین یک احساس خنکی و یخی روی سرتون بهتون دست میده که خیلی هم خوشاینده!

این شامپو قیمت متوسطی داره و کاملا با توجه به تاثیراتش میارزه که بخرید و استفاده کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://drfakhar.com/upload/product/041363f1e1965047267ab8beaaa22f56_6.jpg

این هم شامپوی ضد ریزش ســریــتـا هستش که من از این هم استفاده کردم و بسیار موثر بوده.

این شامپو هم از عصاره گندم تهیه شده.

بهتره بگم که کسانیکه طرفدار شامپوهای خوشبو هستن،محصولات سریتا حتما محصولات مورد علاقه ی اونها خواهد بود.

امیدوارم تونسته باشم راهنمایی های لازم رو بکنم دوست خوبم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.