همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

میرشمس مؤمنی زاده فرماندار آینده فومن ...

 

 ناصر عاشوری با اشاره به بازنشستگی  اسماعیل قربان‌زاده فرماندار این شهرستان، اظهار داشت: مؤمن‌زاده به عنوان  فرماندار آینده فومن مطرح بوده و در حال انجام مراحل اداری در وزارت کشور  است.

تسنیم  نوشت:وی با بیان اینکه زمان تغییر فرماندار فومن را وزارت کشور تعیین  می‌کند، افزود: اجرائیات مراحل انتصاب فرماندار شهرستان‌ها بر عهده وزارت  کشور است و ما دخالتی نمی‌کنیم و هنوز حکم وی قطعی نشده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: در  نشستی که با استاندار گیلان داشتیم مقرر شد تا مؤمن‌زاده از کارکنان  اداره‌کل اجتماعی استانداری گیلان به عنوان فرماندار جدید فومن به وزارت  کشور معرفی شود.

عاشوری با بیان اینکه مؤمن‌زاده از مدیران  بومی گیلان است، خاطرنشان کرد: وی مراحل اداری تصدی فرمانداری فومن را بر  اساس ضوابط اداری وزارت کشور طی می‌کند.

میرشمس مومنی زاده در سال 1342 در روستای نوخاله از توابع بخش تولمات واقع در شهرستان صومعه  سرا(استان گیلان) و در خانواده ای مذهبی متولد شد. پدرش حاج سید حسین مومنی زاده به تبعیت از پدربزرگش حاج سید علی که به تدین و عشق وافر به اهل بیت  (ع) در منطقه، زبان زد و شهره بود، همواره قبل و بعد از انقلاب اسلامی وعاظ معروف را از اقصی نقاط کشور برای تبلیغ معارف دین به محل دعوت می نمود و  منزل پدر و پدر بزرگ ایشان همواره محل اقامت وعاظ ، علماء و روحانیون  فراوان بوده است که به دعوت آنان برای تبلیغات دینی در منطقه حضور می  یافتند . بدلیل همین ریشه های دینی و مذهبی ،همزمان با وقوع انقلاب اسلامی ، خانواده ایشان نیز به خیل عظیم انقلابیون پیوست و ایشان که آن زمان  نوجوانی 15 ساله بوده سال های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را در بسیج سپاه که آن زمان کانون فعالیت های انقلابی و فرهنگی بود مشغول خدمت شد وسالها  مسئولیت انجمن اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج زادگاه خویش را عهده دار بوده و در این راه از حمایت های مالی پدر گرامی خویش که از وضعیت مالی مناسبی  برخوردار بود نیز استفاده می نمود .
پدر بزرگوار ایشان در سال 1371  هنگامی که طبق معمول هر سال کاروانی از زنان و مردان روستا را بهمراه خود و خانواده برای زیارت مرقد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس برده  بود ، در جوار مرقد امام هشتم (ع) به رحمت ابدی پیوست . مادر محترم دارای  سواد قرآنی است و در مجالس زنانه به تبلیغات دینی و مذهبی می پردازد .
میر شمس مومنی زاده پس از فعالیت های انقلابی و فرهنگی در سال های ابتدای  پیروزی انقلاب اسلامی وارد عرصه های اجرائی در استان شد .با تحصیل در رشته  مدیریت بیش از بیست سال بعنوان شهردار ، بخشدار و معاون فرماندارانجام  وظیفه نمود .حدود 5 سال به عنوان شهردار املش ، هفت سال بعنوان شهردار  صومعه سرا ، چهار سال بعنوان بخشدار مرکزی صومعه سرا و مقطعی هم با حفظ سمت بعنوان معاونت فرمانداری صومعه سرا و چهار سال نیز بعنوان معاونت  فرمانداری رضوانشهر خدمت نموده و اینک نیز کارشناس در استانداری گیلان و  صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه سداد میباشد.

برگرفته از وبلاگ شخصی میرشمس مومنی زاده (برای فردای بهتر)

http://mirshamsmomenizadeh.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.