همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

اپلیکیشن Lightroom از ادوبی به اندروید رسید

LightRoom به عنوان یکی از ابزارهای حرفه ای ویرایش تصویر ادوبی است که چندی پیش برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفته بود. در این برنامه، ویرایگشر ساده و در عین حال کاربردی گنجانده شده است که امکانات ریز و درشتی را به کاربران ارائه می دهد.

 

جای خالی نسخه اندرویدی این اپلیکیشن مدتی بود که در فروشگاه حس میشد و حالا کاربران این سیستم عامل می توانند آن را در تلفن خود در دسترس داشته باشند . این برنامه مختص تلفن های اندرویدی بوده و مناسب صفحات بزرگ تر نظیر تبلت ها نیست.

شرکت ادوبی می گوید نسخه تبلت این نرم افزار در حال طی کردن مراحل ساخت خود است. با توجه به کاربرد بالای اینگونه برنامه ها در صفحات بزرگ نظیر تبلت بیشتر است، ارائه نسخه موبایلی در قدم اول کمی عجیب و غیرمنطقی به نظر می رسد.

 

 

 

 

 

این برنامه با تلفن هایی با فناوری اخیر نیاز دارند ؛ سازگاری Lightroom با نسخه ۴.۱ به بالای اندروید بوده و به CPU چهار هسته ای با قدرت 1.7 گیگاهرتز نیاز دارد. همچنین این برنامه به حدود ۸ گیگابایت فضای خالی جهت اجرای بی دردسر و کاربرد خوب خود نیاز دارد.

این برنامه با قیمت رایگان در فروشگاه گوگل پلی جا خوش کرده است و همچنین امکان اشتراک 10 دلار در ماه برای کابران حرفه ای تر جهت بهره از امکانات بیشتر وجود دارد.

نسخه اندرویدی این برنامه با iOS تقریبا مشابه بوده و امکاناتی نظیر دمای رنگ ها، های لایت و کنتراست در آن دیده می شود. جهت دریافت برنامه از فروشگاه به اینجا مراجعه کنید. به کاربران تبلت های اندرویدی نیز این نوید را می دهیم که به زودی نسخه مربوط به دستگاه آن ها به فروشگاه خواهد رسید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.