همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

مسئول پرورش فکری کودک و نوجوان ماسال:

برگزاری ایستگاه کاردستی کتاب سازی با موضوع انقلاب و امام(ره) در ماسال
 مسئول پرورش فکری کودک و نوجوان ماسال گفت: همزمان با دهه فجرایستگاه کاردستی کتاب سازی با موضوع انقلاب و امام(ره) در ماسال برگزار می‌شود.

تکتم عربان،  در گفت‌وگو با خبرنگار آوای گیلان در ماسال اظهار کرد: اجرای فعالیت‌های ثمربخش فرهنگی هنری برای تبیین و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه مسئولین فرهنگی در دنیای امروز است.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان هر مرز و بومی آیندگان ان کشور هستند، افزود: تداوم انقلاب اسلامی و ماندگاری ارزش‌های آن در گرو انتقال و نهادینه کردن این ارزش‌ها به نسل کودک و نوجوان است.

مسئول پرورش فکری کودک و نوجوان ماسال با بیان اینکه مهمترین کار این نهاد در دهه فجر شناساندن انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب به کودکان و نوجوانان است، گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی توسط این نهاد برگزار می‌شود.

عربان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی این نهاد شامل مسابقه، معرفی وقایع ایام، معرفی کتاب‌های با موضوع انقلاب است، تصریح کرد: برنامه‌های ادبی شامل صبح شعر، یاد یار مهربان و در بخش هنری ترسیم و تصویرسازیکتاب‌های ساخته شدهکودکان و نوجوان، ایستگاه کاردستی کتاب سازی با موضوع انقلاب و امام است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کودک این نهاد در دهه فجر در جشنواره قصه‌گویی استان شرکت می‌کنند.

مسئول پرورش فکری کودک و نوجوان ماسالبا بیان اینکه مسابقه رباتیک در دهه فجر بین کودکان و نوجوانان ماسالی برگزار می‌شود، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان دوره‌های کار با رباتیک را در این نهاد دیده‌اند.

عربانبا بیان اینکه کلاس یوسیمس در دهه فجر شروع به فعالیت می‌کند، افزود: روز 22 بهمن ایستگاه نقاشی بر روی صورت کودکان را در ماسال اجرا می‌کنند.

وی گفت: نمایشگاه آثار اعضا و نمایشگاه کتاب و سرگرمی‌های سازنده در دهه فجر در این نهاد برگزار می‌شود.

پایان پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.