همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

ون گال : نمی‌توانم به نظر تک تک هواداران گوش کنم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت قادر نیست به نظر تک تک هواداران این تیم گوش کند.

جمعی از هواداران منچستریونایتد در جریان دیدار این تیم با تیم ته جدولی کویینز پارک رنجرز که با برتری 2 بر صفر شیاطین سرخ به پایان رسید، به تاکتیک‌های سرمربی تیمشان انتقاد کردند.

"لوییز ون گال" گفت: من باید به بازیکنانم نگاه کنم و باید با آنها ارتباط داشته باشم و شرایط آنها را در نظر بگیرم.

وی افزود: نمی‌توانم به حرف تماشاگران گوش کنم چون منچستریونایتد هواداران بسیار با نظرات بسیاری دارد. منچستریونایتد 600 میلیون هوادار در سراسر جهان دارد. شما نمی توانید به نظر 600 میلیون نفر گوش کنید.

سرمربی پیشین تیم ملی هلند گفت: وظیفه من به عنوان مربی این است که به بازیکنان تیمم نگاه کنم و آنها را تحلیل کنم. باید با آنها ارتباط داشته باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.