همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

رمان آرزوی وصال فصل 9 (آخر).

http://up.vbiran.ir/uploads/39739140885324432506_secret_book.png

 

رمان آرزوی وصال

نویسنده : آزاده نجفی

فصل : 9 (آخر)

.......................................................................................

و خیلی سریع سوار ماشین شدم . به امید این که احسان توی این یکی دو روز که نبوده دلش برام تنگ شده باشه و با وجود خبر خوشی که براش داشتم ، سلام گرمی کردم . بر عکس سلام من جوابی به سردی برف داشت ، خدای من دوباره چی شده ؟ چه بهونه جدیدی پیدا کرده بود ؟ میترسیدم ازش سوال کنم ، اما گفتم :

_ احسان مشکلی پیش اومده ؟ چرا ناراحتی ؟ !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.