همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

سامانه کارت شهروندی بانک انصار در شهرستان ساوه راه اندازی شد

مراسم رونمایی از پروژه کارت شهروندی شهرستان ساوه که با توسعه سامانه شهروند الکترونیک در این شهرستان میسر شده است، درهفته وحدت باحضور گسترده و پرشور بیش از3000 نفر از مردم، دکتر میرگلو بیات نماینده مردم ساوه و زرندیه، آقای زندوکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی، دکترجوادی شهردار، فرماندار ، اعضای شورای اسلامی این شهرستان، مدیرشعب بانک انصار در استان مرکزی ، مسئولین حمل ونقل شهرداری ساوه و کارشناسان اداره کل بازاریابی و تبلیغات برگزار شد.

به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات، در این مراسم که همزمان با روز حمل و نقل برگزار شد، مقامات مسئول این شهرستان طی سخنانی از بانکداری نوین بانک انصار به ویژه خدمات الکترونیکی و کارت شهروندی این بانک تقدیر کردند. 

شایان ذکر است در حال حاضر دو قابلیت پرداخت کرایه ناوگان اتوبوسرانی (AFC) و پرداخت صدقات الکترونیک جهت رفاه حال شهروندان راه اندازی و فعال گردیده است و درآینده نزدیک با همکاری سازمانهای مربوطه و مشارکت بانک انصار، بخشهای دیگری ازشانزده قابلیت آن از جمله بخش  شتابی نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

این گزارش می افزاید: پروژه کارت شهروندی انصار در تاریخ 1387/08/01با اجرای طرح پرداخت الکترونیک در شیراز راه اندازی شده و سپس به سراسر کشور از جمله یزد، اردکان، دورود، سنندج، اراک، ساری، بافق و ... گسترش یافت.

 

منبع: بانک انصار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.