همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

شبکه های اجتماعی همچون "لاین" و "واتس اپ" فعلا فیلتر نمی شوند

محمود واعظی در مراسم افتتاح مرکز داده وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: افتتاح مرکز داده پیشرفته در آموزش و پرورش می‌تواند در جهت توسعه شبکه ملی مدارس و دسترسی مدارس به اینترنت با سرعت بالاتر تاثیر زیادی داشته باشد ، پیش بینی می‌شود تا پایان سال 94 بیش از 90 درصد مدراس کشور به اینترنت متصل شوند. البته ممکن است در برخی از روستاها با مشکل روبرو شویم که برنامه ریزی کردیم اینترنت را به روستاها ببریم تا هیچ مدرسه‌ای از این امکانات محروم نباشد، امیدواریم با گسترش شبکه ملی مدارس ارتباط میان معلم و دانش آموز در خانه از طریق اینترنت فراهم شود. بدین منظور باید سرعت اینترنت در مناطق محروم افزایش یابد.

همچنین واعظی در مورد شبکه های ارتباطی به این موضوع اشاره کرد: اعتقاد بنده بر این است که این شبکه‌های خارجی که در ایران استفاده می‌شوند اطلاعاتی که توسط مخاطبان در آن قرار می‌گیرد را در خارج از ایران مورد بهره برداری قرار می‌دهند، اما فیلتر شبکه‌های ارتباطی در کارگروه تعیین مصادیق بحث نشده است.
وی در خصوص راهکار مورد پسند دولت در خصوص اینگونه شبکه ها گفت : اولویت بر این است تا دانشگاه‌ها و بخش خصوصی شبکه‌های اجتماعی داخلی را راه اندازی کنند تا مردم کشور از آن استفاده کنند و اطلاعات در داخل کشور محفوظ بماند، تا زمانی که این شبکه‌ها ایجاد نشده است نباید ببا محدود کردن این شبکه ها برای کردم مشکل ایجاد شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.