همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

"در میان تمام افرادی که کنار من کار می کردند کارلوس بدون شک بهترین بود"

" کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای ما بود. او مربی دقیق، ریزبین، باهوش و فوق‌العاده بود. در میان تمام افرادی که کنار من کار می کردند کارلوس بدون شک بهترین بود. هیچ شکی در این باره ندارم. "

این گفته ها از کسی نیست جز سر آلکس فرگوسن بزرگترین اسطوره مربیگری در دنیا که درباره مربی تیم ملی فوتبال کشورمان یعنی کارلوس کی روش، بیان کرده است.

جمعه سوم بهمن ماه 1393 تیم ملی کشورمان از مسابقات جام ملتهای آسیا حذف شد. گذشته از نوع قضاوت داور و وضعیت کنفدراسیون آسیا و عقب ماندگی به شدت نهادینه ی مسوولان فوتبال قاره کهن، چیزی که بسیار جلب توجه می کند خوشحالی و لذت بسیاری است که بعضی از مربیان وطنی از این حذف شدن  می برند و چنان می نماید که دنیا را به آنها داده اند.

بی گمان اساتید روانشناسی و رفتار شناسان خبره می توانند درباره این رفتار و کردار بررسی و پژوهش نمایند و کشف نمایند که این رفتار چه علتی می تواند داشته باشد و آیا هیچ انسانی از شکست تیم ملی اش خوشحال و شادمان می شود؟

با توجه به اینکه بیش از 35 سال است مسابقات تیم ملی را پیگیری می کنم می توانم به جرات بگویم که هرگز تا این اندازه با آرامش بازی های تیم ملی را نگاه نکرده ام و همواره با استرس و اضطراب ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.