همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

مس رفسنجان با 5 پیروزی دیگر می توانند لیگ برتری باشند

mes-mes.ir

بعد از پایان بازی های دور رفت رقابت های لیگ دسته اول تبدیل به امید اول فوتبال دوستان کرمانی برای صعود به لیگ برتر شدند....مسی های رفسنجان در این فصل خیلی فراتر از حد انتظار حتی خوشبین ترین هواداران خود امتیاز گرفتند و صدرنشینی آن ها در پایان دور رفت، همه را در رفسنجان به یاد صعود تاریخی تیم فوتبال مس سرچشمه از لیگ یک به لیگ برتر انداخت.

مس رفسنجان موفق شد با 24 امتیاز اندوخته خود از 33 امتیاز ممکن، یک حاشیه امن هم برای خود در صدر جدول ایجاد کند و با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم فعلا مقتدرانه کاندید اول صعود مستقیم به لیگ برتر باشد. مس رفسنجان اگر از 33 امتیاز دور برگشت موفق شود بیش از 15 امتیاز را از آن خود کند، با توجه به اتفاقات جدول می تواند صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند. این مسئله نشان می دهد که مس رفسنجان با 5 پیروزی تقریبا جواز صعود خود را تنظیم خواهد کرد که خیلی از هواداران فوتبال در استان کرمان امیدوارند خیلی زود این اتفاق برای مس رفسنجان رخ دهد. اگر این تیم همان تیم دور رفت باشد قطعا این اتفاق برای رفسنجانی ها اصلا دور از دست راس نخواهد بود.

اما همچنان خیلی ها نسبت به مس رفسنجان با دیدی بدبینانه نگاه می کنند... درست همانند اتفاقی که البته تا روز آخر بازی های دور رفت هم به این تیم وجود داشت. باخت مس رفسنجان در بازی آخر دور رفت خود زنگ خطر جدی بود که البته این نگاه های بدبینانه را هم بیشتر کرد. مصدومیت و محرومیت چند بازیکن تاثیرگزار مس رفسنجان همانند فتح اللهی و حیدری هم سبب شده است که این بدبینان تکرار سرنوشت مس کرمان در دور رفت را برای رفسنجانی ها پیش بینی کنند. البته همه این هواداران بدبین هم امیدوارند همانطور که مس رفسنجان در پایان دور رفت عکس نظر آن ها را ثابت کرد در دور برگشت هم همین اتفاق را رقم بزند.

نباید از این نکته هم غافل شد که اختلاف مس رفسنجان با تیم دوم جدول فقط به اندازه یک پیروزی است و مس رفسنجان اصلا نباید در صدر جدول احساس آرامش داشته باشد. ضمن اینکه خیلی از تیم های گروه مس رفسنجان در نیم فصل دوم با توپ پر می آیند و تیم هایی مثل نفت آبادان و سیاه جامگان حسابی خود را در نیم فصل دوم قوی کرده اند. رفسنجانی ها نه تنها نباید کوچکترین لغزشی داشته باشند که اگر صعود مستقیم به لیگ برتر می خواهند، باید در همان 5 بازی اول دور برگشت که بازی های ساده تر آن ها محسوب می شود به نوعی تکلیف صعود خود را قطعی کنند

mes-mes.ir

منبع : تک به تک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.