همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

یادداشت شماره 317 - نو دولت ؟!


یادداشت شماره317


نو دولت ؟!
اقای رییس جمهور اسلامی ، دیروز در همایش نمایش _ امنیتی به نام روز 16 آذر ، دشنام تازه‌ای به دشنام‌های خود به منتقدان سیاست ایران بر بادده هسته‌ای افزود و آنان را « تازه به دوران رسیده » نامید . از آغاز برپایی جمهوری اسلامی ، هر ساله برای مصادره‌ی جنبش ملی دانش‌جویی کشور ، با توجه به حال و روز کشور ، همایش‌هایی بر پا می‌گردد ؛ اما هرگز سخنی از جوهره‌ی 16 آذر در میان نیست .
16 آذر ، نمایش شکوهمند و ملی دانشجویان شهید ، از طیف ملی‌گرایان بودند که اندیشه‌ی غالب بر دانشگاه‌های کشور در آن روزگاران بود و هست .
نخستین دشنام دولت « تدبیر و امید » به مخالفان و منتقدان «‌بند و بست » هسته‌ای ، « بی سواد » و « کم سواد » بود . سپس ، آموزگار « ادب » به سبک « لقمان » ، مخالفان را به « جهنم » حواله داد و دیروز آنان را «‌تازه به دوران رسیده »‌ نامید .
جناب آقای حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ، شاید فراموش فرموده‌اید که عمر دولت جمهوری اسلامی بیش از 35 سال نیست و در مقیاس تاریخی بسیار « تازه » است .
راستی را باید با حافظ شیراز هم آوا شد و گفت :‌ « یارب این نو دولتان را بر خر خودشان نشان / کاین همه ناز از غلام و استر می‌کنند » .
دوشنبه 17 آذر ماه 1393
هوشنگ طالع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.