1393/09/17 - "خطا در محاسبات" یا "عدم برقراری ارتباط" در صدور مفاصا حساب دفاتر محترم: خواهشمند است برای پرونده های دارای "خطا در محسابه مالیات" فعلا تیکت ارسال نکنید این خطا فعلا برای اکثر پرونده ها وجود دارد.
1393/09/12 - خیلی مهم: ارسال قبوض قدیمی مالک قبلی در پرونده مالک جدید کاربر گرامی ، چنانچه قبض قدیمی مربوط به مالک قبلی خودرو می باشد، ابتدا می بایست اطلاعات مالک قبلی را در "درخواست مفاصا حساب" ثبت کنید. سپس در پرونده مالک جدید اقدام به ثبت قبض نمایید.
1393/09/12 - خیلی مهم: مفاصا حساب صادره از سایر مراکز دفاتر محترم، لطفا توجه کنید. امکان ارسال و بررسی مفاصا حساب صادره از سایر مرکز در آخرین نسخه سامانه وجود دارد. در صورت نیاز می توانید مفاصا حساب صادره از سایر مراکز را در سیستم ارسال و پس از تایید ممیز اعمال خواهد شد.
روش اصلاح مدل خودرو، تاریخ شروع مالکیت، درصد مالکیت یا شناسه خودرو اشتباه
در فرم "درخواست تایید اطلاعات پرونده" اطلاعات را وارد نموده و مدارک مثبته برای اثبات اطلاعات را بارگزاری نمایید. برای اصلاح شناسه خودرو اشتباه باید حتما با شناسه اشتباه وارد شوید و درخواست تایید اطلاعات پرونده ارسال نمایید. درخواست پس از ثبت نهایی و دریافت شماره ثبت به کارتابل ممیز ارجاع خواهد شد و تا 10 روز کاری پاسخ داده خواهد شد. خواهشمند است تیکت پشتیبانی در این موارد ارسال نفرمایید.
توجه : درصورتی که کد ملی مودی قبلی به اشتباه وارد شود، لطفا از گرفتن مفاصا خودداری نموده و از طریق راهکاری که متعاقبا اعلام خواهد شد کد ملی را تصحیح فرمایید