همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

بیمارستان امام علی(ع) سرایان

به نام خدا 

بیمارستان سرایان حدود 2سال قبل افتتاح شده است و تا اکنون همه روزه انواع متخصص را داشته است. 

هر متخصص 3 روز در بیمارستان سرایان ویزیت میکرد(قلب-داخلی-گوش-اطفال-مجاری تفسی-پوست-سونوگرافی-چشم-بینی و گوش و حلق-روده و معده-...)این متخصصین دایمی نبودند و فقط 3یا4 روز در بیمارستان سرایان بودند. 

ولی با اجرای طرح نوین سلامت در سرایان محمدپور رییس بیمارستان در مصاحبه ای گفت:از ماه گذشته تا اکنون علا وه بر متخصصینی که درفوق اشاره شد در بیمارستان 2 متخصص دیگر هم بصورت دایمی و شبانه روزی در این بیمارستان مشغول فعالیت اند.

1-خانم دکترفاضلی فوق تخصص اطفال شبانه روزی 

2-آقای دکتر عربی فوق تخصص داخلی شبانه روزی  

همچنین محمدپور خاطر نشان کرد که از موقع اجرای طرح نوین سلامت تا کنون علاوه بر 8 آمبولانس موجود 2 آمبولانس دیگر با تمام تجهیزات خریداری شده که اکنون 10 آمبولانس در حوزه سلامت بیمارستان فعالیت دارند که تعداد 5 عدد از آنها در سرایان و 3عدد در سه قلعه و 2 عدد دیگر هم در آیسک مشغول به فعالیت اند همچنین به زودی دستگاه دیالیز خریداری شده شروع به فعالیت خواهد کرد و تا آخر امسال هم بقیه بخش های بیمار ستان با حضور دیگر متخصصان افتتاح خواهد شد همچنین تعداد 5 تخت ویژه ICU,CCU,NICU نیز خریداری شده است و تمام بخش های این بیمارستان دارای پرده پنجره و دیگر امکانات است همچنین از موقع تاسیس بیمارستان تا کنون عمل های ساده ای مثل ختنه و نفخ و... انجام میشود. 

به امید تحقق اهداف آینده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.