همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

کیف پولم شبیه پیاز شده

میگن مخ مردا علاوه براینکه تاب داره سرسره هم داره..... . . اصن شهربازیه واسه خودش من نمیگما همه میگن

**********************

ریا نباشه...! . تا 5 سالگی فکر می کردم اسمم "ماشالاست"...! از بس خوشگل و بامزه بودم هرکی منو میدید می گفت ماشالا...!

**********************

عمق فاجعه را امروز تو صف نونوایی فهمیدم ! . . وقتی دو تا افغانی به هم میگفتند ایران دیگر جای زیندگانی نمیباشد !

*********************

کیف پولم شبیه پیاز شده . هروقت بازش میکنم اشکم در میاد. . من اوایل بصورت تفریحی بی پول بودم، بعدش دیگه معتاد شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.