همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

امام جمعه صومعه‌سرا:

دین مبین اسلام دین پژوهش و علم‌آموزی است
 امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه دین مبین اسلام دین پژوهش و علم‌آموزی است، گفت: اسلام علم‌آموزی را به زمان، مکان و افراد خاصی منحصر ندانسته است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار آوای گیلان در صومعه سرا ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: به برکت خون شهدا امروز کشور با وجود دانشمندان و نخبگان علمی در تمام عرصه‌های علمی، فناوری، فرهنگی، اجتماعی و.. در جهان موفق ظاهر شده است.

وی با بیان اینکه هفته پژوهش فرصتی است که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود، افزود: مسئولان مربوطه باید زمینه نهادینه سازی فرهنگ پژوهش را در جامعه ترویج دهند.

امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه دین مبین اسلام دین پژوهش و علم‌آموزی است، گفت: اسلام علم‌آموزی را به زمان، مکان و افراد خاصی منحصر ندانسته است.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه انسان‌ها برای پیشرفت و بهبود امور زندگی نیاز به پژوهش دارند، تصریح کرد: از امور مهم زندگی هر انسان پژوهش است همانند هر فردی که برای ادامه زندگی به آب و غذا و هوا نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سایه پژوهش عمیق، تعالی و پیشرفت جامعه اسلامی در همه حوزه ها محقق می شود.

امام جمعه صومعه سرا اظهار کرد: پژوهش زمینه پیشرفت یک ملت و کشور است و اگر این مهم تداوم نداشته باشد جامعه پیشرفت نمی‌کند.

به گزارش آوای گیلان، از سال 1379 به منظور ترویج فرهنگ پژوهش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چهارمین هفته آذرماه را با توجه به نامگذاری 25آذرماه به نام روز پژوهش از طرف شورای فرهنگ عمومی، به نام هفته پژوهش نام نهاد.

پایان پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.