همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

خدایا به تو پناه می‌برم ز بستن دهان منتقدان و رقیبان

بار بستن دهان منتقدان

گروه سیاسی 9 دی- «خدایا به تو پناه می‌برم از استبداد رای و عجله در تصمیم گیری و تقدم نفع شخصی و گروهی به منافع مردم. همچنین به تو پناه می‌برم از بستن دهان منتقدان و رقیبان. یاری‌ام کن بنده مخلصی برای تو و خادم لایقی برای تو باشم و فراموش نکنم آنچه بر پیشینیان رفته است». (روحانی در مراسم تنفیذ خود: 12/5/1392)

 پیش بینی محسن رضایی از رئیس جمهوری همیشه عصبانی
در جریان مناظرات انتخاباتی سال 92، محسن رضایی که سال هاست با حسن روحانی رو در رو بوده و خلق و خوی وی را از نزدیک دیده است جمله ای به زبان جاری ساخت که بعدها مشخص شد شاید او با بیان آن جمله نه فقط کنایه ای به رفتار روحانی در آن مناظره که کنایه ای به وی برای سبک همیشگی رفتارهای وی نثار کرده است. محسن رضایی در آن مناظره ها وقتی با پاسخ تند روحانی مواجه شد گفت:« شما ببینید سؤال من چقدر مؤدبانه است ، آقای روحانی اگر بخواهد با این عصبانیت و این داد و بیدادی که کردند سکان کشور را بدست بگیرند ، خداوند رحم کند به این کشور»

 ادعای روحانی : من خیلی نقد پذیرم
حسن روحانی اما از زمان روی کار آمدن با رای لب مرزی، بارها خود را انتقاد پذیر و صبور و متحمل نسبت به نقدها نشان داده است. او حتی در جریان تنفیذ رای خود ، با به کار بردن الفاظی که همه آنرا کنایه هایی ناجوانمردانه به دولت قبل ارزیابی می کردند، از استبداد رای و بستن دهان منتقدان به خدا پناه برد و جملاتی که در صدر این نوشتار آمد را به زبان جاری ساخت. در طول بیش از یکسال و نیمه ای که دولت وی بر سر کار بوده تاکنون بارها همین جملات از سوی روحانی بیان شده و او با تعریف هایی تملق آمیز از خود، ادعای نقد پذیری نموده است:
- دولت، دولتی مسئولیت‌پذیر و پاسخگو در برابر ملت و انتقادپذیر خواهد بود. دولت به انتقاد سازنده افتخار می‌کند. همه یادمان باشد، باید به فکر انتقاد باشیم. (مراسم سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی).

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.