همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

نمیتوانم بروم داخل زمین و پرتابها را گل کنم/جذب «لالهزاده» 200 میلیون تومان آب می خورد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: نمیتوانم بروم داخل زمین و پرتابها را گل کنم.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان٬ اسدالله کبیر امشب پس از باخت تیمش مقابل تیم بسکتبال پالایش نفت
آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسکتبال همینی است که امشب دیدیم؛ به نظر من ما باید این بازیها را
ببریم.

خبرگزاری فارس: نمی‌توانم بروم داخل زمین و پرتاب‌ها را گل کنم/جذب «لاله‌زاده» 200 میلیون تومان آب می‌خورد
وی ادامه داد: نماینده بسکتبال آبادان تیم بسیار قوی است و من فکر میکنم یونس لالهزاده امشب یکی از
بهترین بازیهایش را انجام داد و تیم آبادان بسیار هماهنگ ظاهر شد.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هفتهای که گذشت بسیار خوب
تمرین کرده بودیم و انتظار داشتم بازیکنانم بهتر ظاهر شوند٬ اما هنوز به هماهنگی لازم نرسیدهاند و تلاش
میکنیم تا شرایط تیم بهتر شود.
کبیر در پاسخ به این سئوال که آیا هنوز امید دارید که جزو 4 تیم برتر لیگ باشید یا خیر؟ بیان کرد: هنوز بازیها
ادامه دارد و نمیتوان چیزی را پیشبینی کرد
وی در خصوص رفتار هواداران در بازی امشب نیز گفت: ما همیشه از هواداران خواستهایم که مسائل فرهنگی و
اخلاقی را رعایت کنند و با توجه به اینکه دو جلسه محرومیت تعلیقی هم داشتهایم ممکن است مسائلی که
امشب گذشت برای تیم مشکلاتی را ایجاد کند.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اضافه کرد: تقاضای من این است که هواداران چنین برخوردهایی را
نکنند و با این رفتارها هیچ کار مثبتی برای تیم رقم نخواهد خورد.
کبیر یادآور شد: فرهنگسازی که اشاره میکنید تنها به باشگاه برنمیگردد؛ حتی ما با لیدرها هم هماهنگیهایی را
انجام دادیم و میدانیم تعدادی تماشاگر هستند که این کارها را انجام میدهند و اینها باید شناسایی شوند و با
آنها برخورد شود.
تشویقها بر روی برخی بازیکنان تأثیر منفی دارد
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص از دست دادن پنالتیها و فرصتهای بسیار مناسب در زیر
حلقه٬ عنوان داشت: من فکر میکنم این جوّ تماشاگر با اینکه بسیار خوب هم تیم را حمایت میکنند٬ اما برخی
مواقع بر روی بعضی از بازیکنان ما تأثیر منفی میگذارد.نمیتوانم بروم داخل زمین و پرتابها را گل کنم/جذب «لالهزاده» 200 میلیون تومان آب میخورد
کبیر متذکر شد: در شهر خودمان و بر روی حلقههایی که دائم تمرین میکنیم به نظر من باید پرتابها گل شود٬ اما
من مربی هستم و نمیتوانم بروم و پرتابها را گل کنم.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص عدم استفاده مناسب تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امتیاز
میزبانی در طول فصل و حتی فصلهای گذشته٬ بیان داشت: ما هم از این امتیاز استفاده میکنیم٬ اما من اعتقاد
دارم داوری که در گرگان حاضر میشود اگر با آرامش سوت نزند به طور قطع اشتباه میکند.
کبیر تأکید کرد: داور در این شرایط مقصر کسی را میداند که فحاشی میکند و برایش مشکلساز میشود٬ اما نکته
دیگر این است که با این شرایط به نفع ما هم سوت نمیزنند و حتی بازی پنجاه ­ پنجاه را هم به ما نمیدهند.
تلاش کردیم «لالهزاده» را جذب کنیم٬ اما بودجه نداشتیم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به برخی انتقادهای عنوان شده در رسانهها و مقایسه بودجه
تیمش در برابر تیمهای دیگر٬ اضافه کرد: ما با بودجه فعلی تلاش خودمان را میکنیم و میجنگیم.
کبیر ادامه داد: در ابتدا ما به دنبال جذب بازیکنی مانند یونس لالهزاده که امشب در تیم حریف بازی کرد٬ بودیم٬
اما 200 میلیون تومان پول میخواست و مسئولان تیم سقف قراردادها را 150 میلیون تومان تعیین کردند و
نتوانستیم این بازیکن را جذب کنیم.
وی متذکر شد: به هر حال بازیکنانم تمام تلاششان را میکنند و باید این توپها گل شود و این هفته بالای 500
شوت و پنالتی توسط بازیکنان در تمرینات انجام شد و هر کاری که لازم است٬ انجام میدهیم و تمام تلاشمان را
میکنیم که موفق باشیم.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان در خصوص وعدهاش برای برد تیم بسکتبال مهرام تهران٬ گفت:
من چنین وعدهای ندادم٬ بلکه گفتم اگر بچههای ما آماده باشند میتوانیم این تیم را شکست دهیم؛ تیم مهرام
تهران بسیار قویتر از تیم ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.