همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

فتنه گران و فتنه جدید

دکتر سعید جلیلی:

فتنه‌گران چون در حال شکل‌دهی فتنه جدیدی بودند،

حصر شدند

دکتر سعید جلیلی در همایش «توسعه اقتدار ایران در شرایط تحریم» که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار میشود به سخنرانی پرداختند . وی گفت: فتنه‌گران یک سال بعد از وقایع ۸۸ حصر شدند، چون در حال شکل‌دهی فتنه جدیدی بودند .

 

فتنه‌گران چون در حال شکل‌دهی فتنه جدیدی بودند حصر شدند

به گزارش دیدبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی با اشاره به سالگرد ۱۶ آذر گفت:۱۶ آذر فریاد ۶۰ سال آزادی‌خواهی یک ملت است که از حلقوم دانشگاه‌ها فریاد کشیده شده است و بی‌شک بدون ارزیابی این ۶۱سال نمی‌توانیم درکی درست و تبیین صحیح از آینده داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: ۱۶آذر از این جهت مهم است که جرقه رویارویی دو قدرت در جامعه ایران شدو آنچه که اهمیت دارد شناخت ماهیت طرفین این رویارویی است.

جلیلی اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شرایطی شکل گرفت که برخی قدرت‌ها که در جنگ جهانی دوم به پیروزی رسیده بودند با تکیه بر این موفقیت و قدرت خود، مناسباتی را در جهان شکل دادند و به دنبال آن دیدیم که در کشور ما نیز حضور یافته و قدرت خود را در داخل کشور ما نیز به منصه ظهور گذاشته، اما حادثه شگرف در این میان، رویارویی دانشجویانی در ۱۶ آذر بود که این قدرت را شکست و پیام انقلاب اسلامی را مانند سایر عرصه‌های مبارزه با سلطه به جهانیان اعلام کرد .......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.