همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

اس ام اس های جدید عاشقانه

اس ام اس عاشقانه شهریور 92

اس ام اس عاشقانه جدید

با هم که قدم می زنیم
حسودی اش می شود آفتاب
نه که هیچگاه
قدم نزده است با ماه !
.
.
.
دستم را بگیر
دارم به یادت
می افتم !
.
.
.
دیشب قصه ات را برای کسی میگفتم ، باز عاشقت شدم …
.
.
.
نگاه تــــــو..
مــرا عاشق تر از پیـــــش می کند..
چه معجــــــــونی می شود..
زندگــــــی..
با لمس دستانِ تـــــــو..
با حسِ عشــــــــــــــــــقِ تـــــــو..
.
.
.
تنها باران است که گاهی در اوج تنهایی من در آن لحظه که هیچ کس نیست ،
با من از تو می گوید …
ولی درد من این است که دیریست باران نمی بارد !
.
.
.
پله ها را بالا رفتم
پایین آمدم ،
عطرت یک جا
بَند نمی شود !
.
.
.
عشق بی نظیر من بی تو زنده میتوان ماند،
اما زندگی نمیتوان کرد . . .

بقیه اس ام اس های عاشقانه در ادامه مطلب...


منبع : http://alborzpatogh.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.