همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

خاطرات یکی از چپ دستان(از نظرات ارسالی یکی از مخاطبان)

من نیز چپ دست هستم.تاکلاس سوم ابتدایی اصلا قادربه نوشتن ازدست راست نبودم. هرروزازدست معلم کلاس سومم چوپ می خوردم تاازدست راست بنویسم.درمدرسه وخانه کارم تمریق مشق بادست راست بود.آنقدرتمرین کرده بودم که راحت هم بادست چپ وهم بادست راست مثل وکپی هم می نوشتم.اول کاربرایم سخت می گذشت،چون هم بایدشیش( چوب،ترکه) می خوردم وآبرووشخصیت من ازبابت تنبه وچپ دستی درکلاس وسالن وحیاط مدرسه آبرویم می رفت .وهم دلهره واسترس حالات روحی وروانی مرادرخواب وبیداری درهم می ریخت.وهمیشه خوابهای وحشتناک وکابوس میدیدم.وقتی که مسلط درنوشتن باهردودست شدم. درمدرسه کاروبارم خوب شده بود.دانش آموزان تنبل وننری که تکلیف زیادویا جریمه می شدندونمی توانستند بایک دست بنویسندوخسته می شدند،به من پول می داند ومن جریمه های آنها راتندتندوبادوست می نوشتم.این خسته می شدمدادرادردست دیگری می گرفتم ودرزنگ های تفریح می نوشتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.