همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

قدرانی از یک مدیر و معلم

بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران                          گزسنگ ناله خیزد روز وداع یاران

 غروب سه شنبه در خونه نشسته بودم که خبر ناگوار و غیر قابل قبول در گذشت آقای ابراهیم حبیبی را  برایم آوردند  انگاری به من یک شوک وارد شد ابتدا نمی خواستم قبول کنم  بعداز  ازاینکه با چند نفر تماس گرفتم  از صحت خبر مطمئن شدم  حاج آقای حبیبی را از ابتدای  حرفه معلمی  می شناختم  انسان با وقار و متین بودند پس از گذشت  سالهای  به مدیریت آموزشو پرورش گلوگاه انتخاب شدند من در دوران مدیریت ایشان بعنوان سرگروه و عضو شورای ورزشی اداره ی آموزش وپرورش بودم در تمام جلسات  شورای ورزشی  و گردهمایی دبران تربیت بدنی  حضور فعال داشتند و نظرات کارشناسی خوبی در زمینه های مختلف ورزشی  داشتند  که برایم تعجب آور بود که کسی که رشته تخصصی اش ورزش نیست در زمینه گسترش و توسعه  ورزش  مدارس نظرات  کارشناسی و کاربردی دارند در جلسات به نظر تک تک افراد احترام می گذاشتند و  برنامه اجرایی تربیت بدنی از شورای ورزشی  بصورت مصوبه خارج میشد و سپس اجرا میشد  در دوران مدیریت ایشان عناوین ومقامهای بسیار خوبی در سطح استان مازندان  در زمینه تربیت بدنی و ورزش برای شهرستان گلوگاه بدست آمد که به بعضی از آنها اشاره میکنم .

1-      کسب مقام دوم فوتبال مقطع متوسطه استان مازندران  

2-        کسب مقام دومی سرگروههای منطقه یک استان در سال 91-90

3-      کسب مقام اول سرگروه  درس تربیت بدنی استان در سال 92-91

4-      کسب دو مقام اولی دفتر کار دبیران تریت بدنی

5-      کسب دو مقام اولی رشته دو ومیدانی

6-       کسب دومقام  اولی طرح طناب

آقای حبیبی مدیری زحمتکش و خستگی نا پذیری بودند  فقدان این معلم ضایعه جبران نا پذیری به آموزش و پرورش  وارد شده است بنده در گذشت همکار خدوم و ارزشمند را به جامعه فرهنگی و خانواده محترمشان تسلیت عرض میکنم برای ایشان  از در گاه خداوند بزرگ طلب  آمرزش می نمایم 

 رو حش شاد 

 

 

تصویر مربوط به اهدای مدال توسط حاج آقای حبیبی به نفر برتر مسابقات انتخابی  کشتی منطقه  یک مازندران  به میزبانی گلوگاه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.