همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

چگونه با سیره‌ی نبوی (ص) پی به سیره‌ی مهدوی (عج) ببریم؟

اشراق

پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): نهمین فرزند از نسل امام حسین (علیه‌السّلام) قائم خاندان من و مهدیِ امّت من است، شبیه‌ترین افراد است به من در شمایل و گفته‌ها و کارهایش.

وبگاه "اشراق" نوشت:

حضرت رسول(ص) به عنوان معیار چگونه زیستن و اسوه ی اخلاق و کمال،برای هر مسلمانی یک آئینه ی فضیلت نماست.

قرآن کریم نیز ایشان را «اُسوه» معرفی کرده است:

«لَّقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَ‌سُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ:برای شما در زندگی رسول خدا(ص) سرمشق نیکویی است».1

بیشتر بخوانید

نظرات 1 + ارسال نظر
reza یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 20:07 http://varzeshonline.blogsky.com

سلام
از دوستان بلاگ اسکای هستم
وقت کردی به من هم سر بزن :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.