همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

کار توهین کننده گاوی به تحقیر دعای فرج رسید!

ناصر نقویان در مراسم سوگواری عزاداری ایام پایانی ماه صفر در بیت شهید صدوقی طی سخنانی گفت: حضرت ولی عصر آب حیات است و برای دیدن و زیارت او باید تشنه دیدار شد. باید در وجود انسان نسبت به این آب حیات بخش، تشنگی و طلب ایجاد شود، چراکه آب و تشنه هر دو به دنبال یکدیگرند. این نیاز و عطش با تسبیح چرخاندن، دعای ندبه خواندن، سینه زدن و دعای اللهم کن لولیک خواندن در سازمان ملل ایجاد نمی‌شود.

نامبرده در دی ماه 91 در یک سخنرانی گفته بود: آقای احمدی‌نژاد هم اگر مرد است، دلایل عزل و نصب‌هایش را بیان کند. چرا باید استاندار فلان استان به‌خاطر شرکت در سخنرانی انتقادآمیز من، معزول شود؟! چرا ما ظرف ۶ سال، ۴ وزیر آموزش و پرورش عوض کرده‌ایم!؟! در حالیکه در دامداری‌های کشورهای غربی، دوشندگان شیر گاوها را عوض نمی‌کنند تا مبادا گاوی که به بوی بدن آن شیردوش عادت کرده است، شیرش کم نشود. گاوها هم اصل «ثبات در مدیریت» را که یک اصل اولیه و بدیهی است می‌دانند اما این آقایان آن را نمی‌دانند.

 

در جریان دیدار اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورخ 25 آبان 1388، حضرت آیت الله خامنه ای پس از استماع سخنان و نکات مطرح شده از سوی اعضای جامعه، نکات بسیار مهمی را در مورد دولت دهم مطرح کردند و از آن جمله فرمودند: «هیچ رئیس جمهوری به اندازه او (دکتر احمدی نژاد) از اسلام و آرمان ها و ارزش های اسلامی در سازمان ملل سخن نگفته و بنده با آن که همواره به مسئولان انتقاد کرده ام، اما انصافاً او بوده است که نام امام زمان (عج) و حضرت زهرا (س) را در محافل بین المللی احیا کرده است...»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.