همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

سامانه تأمین مدارک علمی دانشگاهی

جناب آقای دکتر محمود زراعت پیشه استادیار دانشگاه بیرجند متن زیر را برای گرفتن مقالات علمی خارجی تهیه دیده‌اند که با سپاس از لطفشان این متن را به درخواست ایشان با ویرایشی جزئی در دسترس دوستان می‌گذارم: 

سایتی وجود دارد به نام «سامانه تأمین مدارک علمی دانشگاهی» که مقالات را تهیه نموده و به ایمیل اساتید و یا دانشجویان ارسال می نماید. آدرس سایت از این قرار است: http://paperexplorer.ir/. مشخصات لازم برای دریافت مقاله را در پیوند زیر باید وارد نمایید:

http://paperexplorer.ir/index.php?option=com_rsform&formId=7&Itemid=5

در دانشگاه بیرجند پس از ورود به صفحه اصلی دانشگاه به تَبِ مربوط به کتابخانه مرکزی می رویم و در آنجا در سمت راست صفحه بر عبارت «درخواست مدرک برای کلیه رشته ها» کلیک می کنیم و از این طریق به صفحه اخیر که مربوط به ورود اطلاعات است وصل می شویم. احتمالا روال واحدی در دانشگاه های دیگر نیز در کار است. این سامانه در مدت زمان 15 دقیقه مقالاتی که دارای DOI هستند را به ایمیل استاد یا دانشجوی مزبور ارسال می نماید، خواه مقاله رایگان باشد یا پولی. توضیحات کافی در خصوص DOI و غیره در خود سامانه وجود دارد. در دانشگاه بیرجند به اساتید گفته شده که در بخش author در سامانه عدد 1 را وارد نمایند. همچنین برای استفاده از این سامانه باید یک ایمیل دانشگاهی داشته باشید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.