همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

فک و فامیله که داریم؟ دی ماه 93

فک و فامیله داریم

مامانم اومده نمکدون رو بده به دستم بعد تو هوا ولش کرد!

منم نتونستم بگیرمش و افتاد روی انگشتای پام

دارم میگم اااااای چرا ولش کردی؟ میگه خب باید میگرفتیش!

حالا هم که چیزیت نشده. میگم افتاده رو انگشت پام نگاااااا

با یه قیافه حق به جانب میگه از بس انگشت های پات درازه.....الکی گردن من ننداز

تو سر راهی بودن من شکی نیست

.

.

بابام داشت تلوزیون نگاه میکرد گفتم بابا امروز تولدمه ها

بعد گفت که میرم برات کیک میخرم

هیچی شب رفته با هزار جور پز دادن کیک گرفته اورده

با هزار پز دادن که اره عکس خودتو گزاشتم رو کیک

جعبه رو باز کردن کیک قورباغه بود......نه خدایی من چی بگم باباست من دارم

حالا واکنش مامانم پرهام نگاه چقدر شبیه تو هستش...

من:-(

بابام:-))))))

مامانم:-)

.

.

دیروز دختر خالم پیام داده بهم یه پسره مزاحمم شده میای کمکم

منم با کلی احساس غیرت پیام دادم کجایی بیام؟ پیام داده بیرونم!!!!

هیچی دیگخ گوشی من که سوخت

اون پسره هم همونجا از خنده سکته کرد

تازه ایرانسل هم امروز اومده خسارت دکلشو میخواد!!!!!

.

.

داداشم قنادی داره ، دیروز برگشته دو بسته شکلات آورده خونه میگه اینو بخورید حیفه!!

تاریخ مصرفش گذشته مشتری نمیبره!!

.

.

بقیه مطالب را در ادامه بخوانید


منبع : http://khandefun.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.