همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

frozen....!!!

اعتراف می کنم با این که چند ماهی از اکران کارتون frozen میگذره اممممااااا من تازه دیروز موفق به دیدنش شدم....

خیلییییی باحال بووود... و البته پیام اخلاقی موثری داشت...  

قبلنا فقط چندتا تیکه اش رو دیده بودم و اصلا نمی دونستم داستانش چیه...

تازه می فهمم بچه ها چرا انقدر دوستش دارن...

حالا دیگه کودک درون منم از صبح به تکاپو افتاده .... هی بهم گوش زد میکنه که دلش frozen میخواد...

بهش میگم آخه کودک درون تو چرا انقدر بی جنبه ای... حداقل بزار یه روز ازش بگذره...

حالا تصمیم داریم بعد از امتحاناتم یه بار دیگه ببینیمش...!!

من هم که زبان  فووول...

دیگه از دیروز هم دارم  آهنگشو میخونم...

let it go.....

let it go.....

 

باید یه فکری به حالش بکنم....

زبان و میگم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.