همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

I'm So Happy n_n

من خیلی خوشحالم چون رئال باخت هاهاها از یه طرف هم ناراحتم چون تو سایت طرفداری اشتباه پیش بینی کردم ولی عب نداره به هرحال فک کنم والنسیا لایق پیروزی بود خیلی خوب کار کردن از همون اول بازی رو تهاجمی شروع کردن و شل نگرفتن و تلاش کردن در ضمن خط دفاعی خوبی هم داشتن ایسکو بدون ریش قیافش خیلی باحال شده بود کریم هم انگار سرحال نبود ( یه احساسی به من میگه رئال داره خودشو برای بازی اتلتیکو مادرید آماده میکنه  ) راموس هم انگار خشمگین بود به هر من خیلی خوشحالم :-D الان هم منتظر بازی بارسلوناام !!! خخخخ احساس میکنم آقای صدر شدم  :-) فک کنم فردا باید ۲ ساعت تو مدرسه درباره بازی ها بحث کنیم 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.