همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

جوک های جدید و فوق خنده دار 94

جوک های جدید و فوق خنده دار 94

 

یه توصیه ی علمی به آقایونی که میخوان برن خواستگاری
به مادر عروس بگین من فکر کردم شما خوهر بزرگترشین!
یعنی تأثیری که این جمله داره، تن تاک و مدرسان شریف و بالش زانکو نداره


****


توی عربستان وقتی هوا 2 نفره ست هیچ کار خاصی نمیکنن...

منتظر میشن هوا پنج نفره بشه تا با همسرشون برن بیرون

 

**جوک های جدید و فوق خنده دار 94**


وقتی با خودم میگم کاش میشد به گذشته برگشت
سریع بعدش یاد شبای متحان میفتم و میگم غلط کردم...!

 

*****



از بعضیا میپرسی سم بچه تونو چی گذاشتید؟؟
یه چیزی میگن که مجبوری بی سرو صدا بچه رو بغل کنی
بری یه جایی شلوارشو بکشی پایین ببینی دختره یا پسر… :|
به خدا دغدغه فکری درست میکنن واسه مردم….

 

** رنگ سال 94 **

 

 

کودکی گل فروش با صدای عاجزانه التماسم کرد گل بخر
گفتم: برای کی؟
گفت: برای هدیه دادن به عشقت!
گفتم: اگر عشقم به عشقش هدیه داد چی؟!
لحظه ی سکوت کرد....

و گفت: پول نداری گ*وه فلسفی نخور


****


آقای مجری:
ببینید بچه ها فکر کنید شما یه خونواده هستین که اومدین خونه ما مهمونی
کلاه قرمزی: من الان کی هستم؟
آقای مجری: لان مثلا تو مامانی، جیگر هم بچته
کلاه قرمزی: یعنی من نزاییدم نزاییدم بعد از این همه سال خر زاییدم؟

 

 


***جوک های جدید و فوق خنده دار 94**


ﻣﻴﮕﻦ ﺍﺭﻣﺶ ﻳﻌﻨﻰ
ﻭﻗﺘﻰ ﻗﻬﺮ ﻣﻰ ﮐﻨﻰ ، ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺷﻰ ﺟﺎﺕ ﺭﻭﮐﺴﻰﻧﻤﻰ ﮔﻴﺮﻩ !!!
...ﻭﺍﻻ ﻣﺎ ﺗﺎ ﻳﻪ ﺍﺧﻢ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﮐﺮﺩﯾﻢ ، ﻃﺮﻑ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩ .!
.....ﻳﻪ ﻟﺤﻈﻪ ....
ﺑﻠﻪ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻕ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﻰ ﮐﻨﻦ ،ﺑﭽﻪ ﺷﻮﻥ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﺍﻭﻣﺪ !!!
ﺑﻪ ﺑﻪ ، ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﻰ :|

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.