همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

ترسا فیدالگو کیست؟

عکس Terese Fidalgo ترسا فیدالگو


Teresa Fidalgo - ترسا فیدالگو کیست ؟


میدونین Terese Fidalgo کیه ؟


حتما اگه درابرش سرچ کنین حتما چیزای عجیبی دربارش میخونین

  

جدیدا پیامی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که من ترسا فیدالگو هستم و 27 سالمه و چند سال پیش در یک تصادف مردم. اگر من رو باور نکنی و این پیام رو برای دیگران نفرستی هر شب میام کنارت می خوابم یا بخوابت میام و میترسونمت یا برات مشکل بوجود میاد و مثل من توی یک تصادف میمیری.


ترسا به الهه ی شهرت معروفه


اون توی دهه ی 80 میلادی توی یه تصادف کشته شد و بعد اون مرگ و میر های زیادی توی اون خیابون وجود داشت و میگن هرکسی درباره ترسا بدونه و باورش نکنه کشته میشه


ترسا به صدای زییباش هم معروفه و هر کی بشناستش میدونه اون دوست داشته یه خواننده توی دوره ی خودش بشه

تا اسم ترسا میاد همه جا بحث از وحشت میشه


اما واقعا ترسا کیه ؟ حتما اسم ترسا رو توی فن فیکشن معروف افتر خوندید


نویسنده ی این فن فیکشن خانوم "آنا تد " عاشق شهرت بود و یکی از پستای قدیمش توی اینستاگرام درباره ی ترسا فیدالگو بود و گفته که " ترسا ملکه ی منه و باورش دارم اون یه قاتل نیست اون ملکه اس "


انا تد بعد از گذداشتن این پست برخوردای بدی از فالووراش دید اما بعد یه مدت شروع به نوشتن افتر کرد و تونست معروف بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 13:39 http://www.vilajat.com

نمیشناختم همچی آدمی رو!‌

sara شنبه 27 دی 1393 ساعت 22:38 http://ewallp.ir

از مطالب وبلاگتون استفاده کردم بسیار خوب بود من شما رو دعوت میکنم به وبسایت عرفان والپیپر....والپیپر سخنان بزرگان....والپیپر فلسفی....والپیپر مذهبی و.....

ewallp.ir

ERFANF50 جمعه 26 دی 1393 ساعت 15:48 http://ERFANF50.BLOGSKY.COM

درود بر شما ،شما به عنوان نویسنده سایت اف پنجاه دانلود انتخاب شده اید لطفا به ادرس زیر بروید و در قسمت تماس با ما ایمیل و نام کاربرتان را بنویسید و ما یک ایمیل با لینک ثبت نام برای شما ارسال خواهیم کرد
www.f50download.tk

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.