همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

اینجوری شب ها راحت تر میخوابممم

وسط مریض ها دستیارم با یه نگین به دست میاد که خانوم دکتر اینو بچسبون رو دندونم ...

میگم برو فلان مریضو صدا کن سوزنشو بزنم , تو اون پنج دقیقه تا بی حس میشه واست میچسبونم...

مریض میاد , یه خانوم جوون به همراه یه خانوم مسن تر...

دو دندون داره که عصب کشی میخواد ..درد داره خیلی ...

میگم کدوم ببشتر درد داره ؟

میگه هر دو ..میگم دو تا شروع کنم دیگه دردت اروم شه ...

میگه چقدر مبشه میگم ۵۰۰ , ولی همه اشو که یه جا نمیدی

میگه برم الان میام..

دستیاره میپره وسط که بیا خانوم دکتر بچسبووون

میگم بشین ..دارم نگین رو می چسبونم ...تو هر و کر و خنده دستیارا خانومه از پشت سر میاد میگه برم نیم ساعت دیگه میام 

سرم گرم تنظیم نگینه ...میگم واسه چی بری بیای؟

خانوم مسن همراهش میگه بریم النگوهاشو بفروشیم و بیایم !!!

یادم میره اصن دارم چیکار میکنم ....برمی گردم کاملا به سمت خانومه مبگم واسه چی بفروشی !؟؟

خانوم مسن میگه شوهرش بیکاره ...بفروشه که پول دندونش در بیاد

میگم نمیخواد واسه چی الان بیاد هر چقدر داره بده واسش کار کنم دردش آروم شه بعد جلسه های دیگه بقیه اش رو میاری...

پذیرش زنگ میزنه به یونبتم که فقط سی هزار تومن داره ...واسه جلسه اول عصب کشی یه دندون هم کمه چه برسه دو دندون ...

میگم عیب نداره ...با همون سی اکیه ..دو تا دندونشو میرم 

میگه خانوم دکتر اگه دردش اروم شه بره دیگه نیاد؟؟

میگم اون با من ....

واسه دو دندونش کار میکنم در حدی که دردش آروم شه ...

ممکنه دیگه نیاد ولی من حداقل خیالم راحته که به وظیفه ام عمل کردم.....اینجوری شب راحت تر میخواابم  :)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.