همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

جوک های خنده دار و زیبای بهمن 93

جوک

من به عملکرد پـدر بـزرگـم معتـرضـم ... !!

من واسه ایـن روزای سخـت به عمه های بـیشتـری احـتـیـاج داشتـم :|

.

.

دختره تو اتوبوس از ایستگاه اول تا اخر دستش تو دماغشه

1ساعت بهش زل زدم بلکه خجالت بکشه

برگشته به من میگه آقا مزاحم نشو من نامزد دارم

.

.

دختره عکسشو گذاشته . . .

رفیقش کامنت گذاشته خوشگله ، اینم زده چشات خوشگل میبینه . . .

بعد من زیرش کامنت گذاشتم: آره بنظر منم مشکل از چشاشه . . .

بعد از چند ثانیه Block شدم

.

.

اس ام اس ویلیامز داور بازی ایران و عراق دقایقی پیش به همسرش:

آب دستته بزار زمین برو فیس بوکم رو غیر فعال کن

:|

.

.

از یه جایی به بعد میری جلوی آینه میزنی روی شونه های خودت و میگی

ایشالله از ترم بعد :|

.

.

بقیه جوک ها در ادامه مطلب


منبع : http://khandefun.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.