همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

عناصر وحشیِ آدم نمای وابسته به گروهک تروریستی طالبان،در روز سه شنبه 25 آذرماه 93 با حمله به یک مدرسه در شهر پیشاور، تعداد 145 نفر دانش آموز بی گناه قتل عام کرده و تعدای حدود200 نفر را هم مجروح و زخمی نمودند.اینان طالبانند! یعنی طلبه های مدارس علوم دینی!

طلبه های کدام دین؟ کدام دین الهی یا غیر الهی است که این چنین آموزش و فرمان قتل عام انسان های بی گناه را می دهد؟ هیچ دین الهی وحتی غیر الهی این گونه قتل عام حیوانات را هم جایز نمی شمرد!

چگونه است که اینان اطفال بی گناه را فقط به جرم این که برخی از آنها پدرشان نظامی ارتش پاکستان است،را واجب القتل می دانند! و باز خود را طلبه مدارس علوم دینی می دانند!؟ مگر در مدارس علوم دینی اسلامی نمی خوانند که:

﴿  مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا ﴾  (مائده: ۳۲)« هرکس انسان بی گناهی را بکشد مانند این است که تمام جامعه انسانی را کشته است!»حال چگونه و کدام انسان احمقی است که بپذیرد اینان مسلمانند! و می خواهند احکام اسلام و شریعت را پیاده کنند!؟

جمعی از مردم پیشاور در مراسم تدفین دو تن از دانش آموزان شرکت کرده اند.

مردم حضور در مراسم تشییع دو دانش آموزانی که در حمله روز سه شنبه در مدرسه عمومی ارتش قبل از دفن آنها در پیشاور، پاکستان، 2014 دسامبر 17 کشته شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.