همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

جدیدترین اس ام اس های زمستانی 2015(سری اول)

 

اس ام اس های زیبا و عاشقانه فصل زمستان 

 

وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم ، به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی ! به چه دلخوش کرده ای ؟ تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟

 

زمستان که میشود همه دوست دارند گرم شوند اما من از خدا خواسته ام ...

سردم کند ٫ این بار از تو ... مثل تو ...

شاید راحت تر به خدا بسپارمت ... 

 

 

اس ام اس های جدید زمستانی2015

سوزی که برف داره ، بارون نداره

معرفتی که تو داری ، هیچ کــس نداره !

 

اس ام اس های عاشقانه زمستانی 93

عشق یعنی آن نخستین حرفها

عشق یعنی در میان برفها

عشق یعنی یاد آن روز نخست

عشق یعنی هر چه در آن یاد توست

 

اس ام اس های زیبای فصل زمستان(سری اول)

. میدونی فرق من با برف چیه ؟

.

.

.

.

.

.

.

برف میاد و به زمین می شینه ، ولی من همین جوری هم به دل میشینم .

اس ام اس های ویژه ی فصل زمستان

آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم ...

 

لیز خوردن بهونه ایست تا دست هایی رو که دوست داری محکمتر فشار بدی, روز زمستونیت قشنگ!

 

امسال زمستون خیلی قشنگه چون با تو آغاز میشه با تو نیستم با کفشمم...

اس ام اس های زیبا و جالب زمستانی 2015

ای که در فصل خزان بینی مرا با پشت خم ، این زمستان را مبین ، ما هم بهاری داشتیم ، این نیز بگذرد

اس ام اس های فصل زمستان

وقتی می رفتی بهار بود ، تابستان نیامدی ، پاییز شد ، پاییز که نیامدی پاییز ماند ، زمستان که نیایی باز پاییز می ماند ، تو رو خدا فصل ها رو به هم نریز

اس ام اس های جالب زمستانی

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست

بعضی حرف ها زمستونیه

اس ام اس جدید زمستان 93

خدا زیباست

این را در دانه دانه های برف می بینم

جدیدترین اس ام اس های زمستانی در سایت سی آرسی

چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی

به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم

نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه

تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم

جالب ترین و زیباترین اس ام اس های فصل زمستان

دوست دارم برگردم اون دوران که بابام بیدارم می کرد

و می گفت : پاشو ببین چه برفی اومده

اس ام اس غمگین فصل سرما

فصل که رخت عوض می کند دوباره عاشقت می شوم

گیرم زمستان باشد و من آهسته روی پیاده روی یخ زده راه بروم

عشق تو همین شال پشمی است که نفسم را گرم می کند

 

اس ام اس های فصل برف سرما دی ماه 93

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

 

زیباترین و جالب ترین اس ام اس های زمستان بهمن ماه 93

گاه یک حرف

یک زمستان آدم را گرم نگه میدارد و

گاه یک حرف

یک عمر آدم را سرد میکند . . .

 

اس ام اس های مخصوص فصل سرما2015

هی فلانی !

رفتن حق همه ی آدمهاست...

فقط خواستم بدونی ،

اگه مونده بودی..

*زمستانم* قشنگ تر بـــود ...

 

اس ام اس های مخصوص بارش برف2015

 

زمستان که میشود همه دوست دارند گرم شوند اما من از خدا خواسته ام ...

سردم کند ٫ این بار از تو ... مثل تو ...

شاید راحت تر به خدا بسپارمت ... 

 

اس ام اس های عاشقانه ی زمستانی 93

زمستان را باور نکن...!!!

هوای بی تو»بودن« سردتر از این حرفهاست.!!...

 

اس ام اس های زیبا و عاشقانه پاییزی

 آرزو می کنم غم های دلت برن زیر اولین برف زمستونی و دلت سفید و همیشه بدون غم بمونه . . .

 

اس ام اس زمستانی به مناسبت فصل زمستان

چه حسی بود در قلبم شبیه کوچه برفی

به راه کوچه ی برفی تو را از خود جدا کردم

نفهمیدم که می میرم نباشی مثل پروانه

تو را من در ته این کوچه ی برفی رها کردم

 

اس ام اس های عاشقانه فصل زمستان در سایت سی آرسی

من عاشق زمستانم

عاشق اینکه ببینمت در زمستان آرام راه می روی که سر نخوری !

گونه هایت از سرما سرخ شده است

سر خود را تا حد ممکن در یقه ات فرو کرده ای

دست هایت در جیبت به هم مچاله شده

معصومانه به زمین خیره ای

چه قدر دوست داشتنی شده ای

حرفم را پس میگیرم

من عاشق زمستان نیستم ، عاشق توام …

تهیه شده توسط گروه سی آرسی


منبع : http://30r30.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.