همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

نیسان ابی کوچولو....

داستان کوتاه : نیسان آبی به مازراتی کمک می کند !

 

http://s5.picofile.com/file/8156025842/nisanabi.jpg

فانتزی من اینه که :

 

یه روز که با بار هندونه سنگین تو جاده با ناز و کرشمه در حال رانندگی باشم و باد گرم به صورتم بخوره و آهنگ یساری فضایی روحبخشی برام ساخته باشه ؛ یه ماشین مازراتی طلایی رو ببینم که خراب شده ! راننده اش ! سلنا گومزه ! خوب که دقت کنم پیش خودمون بمونه ببینم ؛ آبجی آزاده روشنی خودمونه ...

با التماس از راننده متشخصی مثل اینجانب کمک بخواد که : 

 

( کمک کنید

ماشینم خراب شده

یک سانتی متر هم جلو نمیره

من الان سه ساعته با این ماشین و این کلیپس موندم تو بیابون

کمک

کمک ...)

 

به هرحال ما هم اِند و آخر مرام

نمیشه که آبجیمون رو بزاریمش تو بیابون !

بیابون پر از گرگه ، گرگایی که عاشق مازراتی طلایی و کلیپس 3 متری هستند !

بایستیم و بگم ما مخلص طرفدارای حکیم ارد بزرگ هستیم !

و بعد ماشین مازراتی طلاییش رو با طناب پوسیده  700 بار گره خورده ام به نیسان خوشگل آبی خودم ببندم و بکسلش کنم و اینطوری بشه که برای اولین بار ؛ یه نیسان خوشگل آبی با یه مازراتی طلایی خراب در افق جاده نمیدونم کجا ، محو بشه ! فقط فکر کنم تو سربالایی یکی از هندونه هام افتاد رو ماشینش . که اونم کاری نداره ! بعدا خسارتشو ازش میگیرم!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.