همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

یاری ام کن که برای تو باشم...

قرار بود
نامم رنگ درد نگیرد که گرفت...
قرار بود
نامم رنگ گلایه نگیرد که گرفت...
کسی نیست
بگوید به جای نوشتن نامه،کمی عاشق باش
عزیز دلم...
عزیز دلم...
منتظر آن دمم که نگاهم کنی
منتظر آن دمم که نگاهم کنی
و ثانیه ها به احترام نگاهت بایستند لااقل...
و عزای دل تحلیل رود
و مردمان بخندند
و کودکان معصوم خلق،لباس عافیت بپوشند
و ناجوانمرد از شرم بمیرد
عزیز دلم ...
بگذار بنویسم
به یکبار نوشتنش که می ارزد
من هیچ وقت به وعده هایم وفادار نبوده ام جانم
یا یاری ام کن که برای تو باشم
یا برای همیشه نامم را از دفتر مدعیان عشقت
خط بزن....همین...
ببخشم...
دوباره تند رفتم
دوباره تند رفتم...تند رفتم....
عزیز دلم
از نو می‌نویسم
"بسم الله الرحمن الرحیم"...

پ.ن:حرفی نیست این متن به قلم هر کس که هست عجیب به دل مشاور نشست...ممنونم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.