همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

درخاست آخر به خاست تو سوان

دیشب خاب دیدم که سعی کردم بت اعتماد کنم. بعد بهت این فرصتی دادم اولاشم خوب بود داشتم به این اعتماد راضی میشدم. 

تو خیلی خوب بودی موهاتم خیلی خوش فرم تر شده بود . کلا همه چی بهتر شده بود اما همه اینا برای  چند دقیقه بود تو داشتی عوض می شدی موهات مثل خودت شد بعد آروم ریخت تو فرق کردی بم نزدیک شده بودی اونقدری نزدیک که حالم داشت به هم میخورد ازت دور می شدم اما دور نمی شدی وقتی اونقدری ازت دور شدم که خیلی بهم نزدیک شدی از خاب پریدم وقتی چشمامو باز کردم بوی تو توی اتاق پیچیده بود . داشتم خفه میشدم تو زنگ زدی تلفن توی دستم میلرزید تو اون تو میلرزیدی . میخاستی نزدیک شی پنجره باز کردم تو رو پرت کردم بیرون  تو اون بیرون میلرزیدی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.