همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

عزیز من......

دنیاااامیییی........همه ی عشقم برای توهه......

این همه ارامش و دوس داشتنو مدیونتم......

قهر کردن های ما که معنا ندارد وقتی من از خودم بیشتر دوستت دارم.

وقتی که قهر میکنی و میری و فرداش برمیگردی....

ما سه بار کات کردیم و هو بار برگشتیم.....هر بار که کات کردیم یه هفته دو هفته یه ماه ....شد و باز هم برگشتیم.....

زندگی جریان دارد....من برای تو میمانم تو هم برای من بمان مرد من.... .

میخواهم دوست داشتنت را جار بزنم.... اما نمیشود .....میخواهم تورا به همه نشان دهم ...نمیشود ...اما میدانم بالاخره روزی میشود...اری میشود عشق من..... .روزی که فقط و فقط متعلق به همیم.... .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.