همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

عنوان گذاشتنم کار سختیه ها !!!نه؟

سلام دوستای خوبم. 

یه چند روز که چه عرض کنم ، چند هفته ای بود که دندونم درد میکرد.خیلی اذیت میکرد.دیروز رفتم            دندون پزشکی . آخه الانم وقت دندون درد گرفتن بود.دربدترین زمان.البته یه توفیق اجباری هم شد . چون موقع برگشت از جلوی دانشگاه علوم پزشکی ایران گذشتم.دانشجو ها رو میدیدم داشتن میرفتن سر کلاس .تو     روحیه خودم خیلی تاثیر داشت.دندونمو درست نکردم . چون به دفترچه بیمه گیر دادن.آره دیگه این همه راه رفته بودم بیمارستان میلاد ما مثل شما بچه پول دار نیستیم که. توی کشور ما هیچ چیز ثابت(cte) نیست.چند وقت پیش کارت ملیا رو عوض کردن الان دوباره میگن میخوایم هوشمندش کنیم.نمونه ی دیگه دفترچه های بیمه که به من گفتن قدیمیه . نمونه ی دیگش همین تاثیر معدل تو کنکور که هرسال تغییر میکنه. (ارتباط دادنو حل کردیین!!)اگه دستشون بود فکر کنم شتاب جاذبه زمین رو هم تغییر میدادن . مثلا میگفتن 10 بگیرین که رند باشه.(فکر کنم همین اتّفاقم افتاده).خب البته قوانین تو همه ی کشور ها تعییر میکنه ولی بنظرم این جا یه کم بیش از حد شده.از این تریبون از مسئولان میخوام که دست کم یه قوانینی رو ثابت نگه دارن مثل همین تاثیر معدل تو کنکور تا حق کسی هم ضایع نشه.(با تشکر) هیچی دیگه یه نوبت دیگه بهم دادن تا دفترچه بیمه رو درست کنم.    

راستی بچه ها میخواستم بگم دنبال سی دی هایی که موسسه های مختلف تبلیغ میکنن نرین . من که یه ذره تجربه دارم دارم بهتون میگم . مثلا همین کنکور آسان است. خیلیا ازش ضرر دیدن میتونین با یه سرچ کوچولو خیلی چیزا پیدا کنین.توی استادای این موسسه فقط دو نفر درست و حسابی درس دادن یکی فیزیک آقای مسعودی یکیم زمین فکر کنم ازآقای چلاجور . (باور نمیکنین تو پستای قبلی دوستم در مورد دینی و عربی احمدی نوشته .)البته بگم هزینه ی سی دی ها خیلی بالاست . مثلا مبحث دینامیک مهندس مسعودی دور و بر 100تومنه درصورتی کل گاج پیش و پایه رو هم میشه حدود 100 تومن .مطمئن باشین -مثلا- تو درس فیزیک با تسلط بر کتاب گاج پایه و پیش و رفع ایراد ها تون با آزمون های قلمچی یا هر آزمون دیگه ای ، شما به بالای 90 درصد تو این درس میرسید . شاید بگین حجم گاج زیاد هست.ولی باور کنین با برنامه ریزی دقیق حتی اگه از الان (19آذر ماه)یه دانش آموز بخواد گاج رو شروع کنه تا نهایتا آخر اردیبهشت تمومه.صدای دهل شنیدن از دور خوش است. یعنی این که زیاد به این موسسه ها توجه نکنین.خانم آناهیتا نجفی رتبه دو امسالم (که پزشکی دانشگاه تهران میخونن)فقط فیزیکو صد زده بودن منبع اصلیشون تو فیزیک گاج بود.در پایان یه شعر زیبا از احمد شاملو براتون گذاشتم:(مححححکممممم بخونیدش

گر بدین سان زیست باید پست

من چه بی شرمم اگر فانوس عمرم را به رسوایی نیاویزم

بر بلندِ کاجِ خشکِ کوچه بن بست

 

گر بدین سان زیست باید پاک

من چه ناپاکم اگر ننشانم از ایمان خود چون کوه

یادگاری جاودانه بر تراز بی بقای خاک.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.