همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

عشق گاهی به دلم نزدیک از است

عشق گاهی به دلم نزدیک از است
احساس به من نزدیک است
من دور شوم یا نشوم نزدیکم
نزدیک به تو نزدیک به خود
هر چند احساس قشنگی دارم
اما چه کنم؟
راه به جایی دارم؟
نه.
من با خود دیوانه چه کردم دانی؟
نه.
حالم خوش خوشبختی توست
گویم خوش خوشبختی تو.
من هیچ ندارم دیگر
احساس ندارم دیگر.
اما چه کنم؟
مهر زمن زور شود
احساس زمن زور شود
تا باز نویسم شعری
روی همه ی احساسم
خوش بختی من
باز ز خوشبختی توست.
این شعر وترانه
همه خوشبختی توست.

توسط:مهم نیست...نام برای نزدیکیست نه دوری
 ممنونم دوست من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.