همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

رمان احساس من فصل 4

http://up.vbiran.ir/uploads/39739140885324432506_secret_book.png

 

رمان : احساس من

نوشته:baranak94

فصل : 4

.......................................................................................

بهرام-ارتین فقط به بهونه کارخونه بهت نزدیک شد
-می دونم 
بهرام-با این حساب بازم دوستش داری 
-گفتم که دست خودم نیست

در خونه باز شد هم من هم بهرام رومونو برگدوندیم تا ببینیم کی اومده بابا و دایی اومده بودن 
دایی -چیزی شده بچه ها 
بهرام-نه دایی داشتیم با هم حرف می زدیم 
بابا-غزال پاشو برو لباساتو جمع کن ارسان الان می یاد دنبالت 
با تعجب زل زدم به بابا
بهرام-چی بابا؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.