همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

تقدیم به دوستان عزیزم در غزه ...

هیچ وقت از یادم نمیروی ... 

هیچ وقت آن اشک های کودکانه ات را فراموش نخواهم کرد  ... 

هیچ وقت آن زخم های رو بدنت را فراموش نخواهم کرد ... 

آری من هیچ وقت هیچ چیز را فراموش نخواهم کرد ...  

درست است فاصله مان از یکدیگر دور است اما دوست داشتن و حمایت  

نه به زمان نیاز دارد  و نه به مکان ... 

کافی است دل داشته باشی که سرشار از عشق نسبت به هم نوعانت  

باشد ...   

شما تاابد در قلب من هستید فاصله ها بهانه است تا ابد دوستان من  

هستید زمان بهانه است  

اما این را بدانید تا زمانی که نفس در سینه دارم بخاطر دفاع از حقوقتان  

خواهم جنگید تا اسایش و ارامش دائمی برایتان بازگردد

منبع : خودم  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.