همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

همه چیز از همه جا

جدیدترین اخبار روز ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها ، دانلود عکس و مقاله ، دانلود نرم افزار

اس ام اس های عاشقانه تیکه دار جدید

  اون که از من گذشت ، واسه من درگذشت

پس روحش شاد و یادش فراموش !

مغرور احساسم شدی

گذشتی از رو گریه هام

لعنت به لحظه هایی که

تو همه چی بودی برام


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری

“از سادگی نیست”

شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 


اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند

تو در دروغ گفتن رکورد زدی …

من در باور کردن …

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس

ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 


تو می خواستی بشی سنگ صبورم

تو شدی سنگ و من هنوز صبورم

 


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 


وقتی تن کسی رو زخمی کنی

دیگه بعدش نوازش کردنش  فقط دردشو بیشتر می کنه

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■



اون که از من گذشت ، واسه من درگذشت

پس روحش شاد و یادش فراموش !

 

 


واسه همه وقت داشتی

به جز منی که واسه هیچکس به جز تو وقت نداشتم …

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

آی تویی که عاشقش شدی

استخوان هایت را محکم ببند

همین روزها بهت میگوید دیگر نمی خواهمت

و این محکم کاری اینجا به کارت می آید !

 


خیلی سخته که عشقت رو تو خیابون ببینی بعد اس بدی بگی کجایی ؟

بگه تو رختخوابم ! بعد از کنارش رد بشی بگی مراقب خودت باش

توی خواب راه میری !

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■



ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮑﻦ …

ﻣﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺧﻮﺷﯿﺎﺕ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧﺒﻮﺩﻡ

ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﯼ ﺧﻮﺵ ﺑﻮﺩﯼ !

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

عضی از آدمارو باید دوست داش

اما بعضی از آدمارو فقط باید داش

فرق بین این دوتارو داشته باش

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 


بیخود منتظر نباش ، تو خودت رفتی

بمیرم از دلتنگی هم ، صدایت نمیکنم برگردی

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 


ﺑﺪ ﺷﺪم

ﭼﻮﻥ ﮐﺴﯽ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩنمو نداشت

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 


رفته ای؟

بعضی ها بهش میگن قسمت

اما من تازگی ها بهش میگم به درک

 

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 98love.ir ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 


میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه؟

اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی

بعد برگرده بگه مگه من ازت خواستم
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.